FANDOM

Zantrommi

Zantrommi, czyli w języku ludzi Krwawo/Czerwono Brody to zabójca gigantów (Grontdrengi), czyli zabójca trolli, który w pojedynkę pokonał trolla i mimo wszystko nie znalazł śmierci w tym starciu.

Z jego osobą wiąże się przepowiednia, którą usłyszał w dniu w którym stał się zabójcą trolli: jeśli da się zabić niehonorowo, zamiast zginąć przykładnie to, Karak Osiem Szczytów co najmniej jeszcze przez jedno krasnoludzkie pokolenie nie wróci w prawowite ręce.

Ten dziwny drengi

Mimo, iż jest Zabójcą Gigantów, nie wygląda jak typowy drengi. Raczej nie widuje się ich chodzących w zbroi, a on praktycznie nie rozstaje się ze swoją wzmacnianą na plecach kolczugą, karwaszami, talabecklandzką skórzaną kurtką i najbardziej widocznym elementem - metalową obręczą na głowę z solidnym nosalem i kolczym nakarczkiem. Ponadto jak na drengiego jest mało porywczy, nie rzuca się w wir każdej walki z wrogami krasnoludów, jak robią to zazwyczaj krasnoludzcy zabójcy, niektórzy mogli by powiedzieć - tchórzliwy?

Grontdrengi!

Pokonanie trolla przez pojedynczego krasnoluda to wielki wyczyn. Gdy krasnolud ten wychodzi z tego starcia prawie bez szwanku zakrawa to na cud. Zabójcy Gigantów (Grontdrengi) to wielka rzadkość, ich istnienie można wytłumaczyć chyba tylko interwencją Karugromti, którzy dla takiego osobnika przewidzieli inną śmierć. Albo dlatego, że jego przewina była zbyt wielka i musi jeszcze cierpieć, albo dlatego, że ma zgładzić jakiegoś wyjątkowo groźnego wroga.

Statystyki

Profesje: Garazi, Czeladnik, Trolldrengi, Grontdrengi

Więcej z Fandomu

Losowa wiki