FANDOM

Ameinokles ibn Astacos Stavros
Uczony nauk technicznych Ameinokles ibn Astacos Stavros. Uczony, mag, inżynier oblężniczy, filozof, podróżnik i wielokrotny przechrzta.

El Mameluko Viejo - Stary Niewolny

Uczony pochodzący z Księstw Granicznych, Za młodu studiował sztuki magiczne u wędrownego mistrza, jednak został pojmany jako niewolnik i sprzedany na dwór emirów jako uczony mameluk. Studiował nauki u arabskich mistrzów techniki i filozofii. Szkolony na oblężniczego maga wojskowego, przeznaczonego do wojen z Khemre.

Wykupiony przez El Comandante podczas kampani w Khemre przyłączył się do Tercio de Oro jako główny Inżynier. Po dziś dzień zaskakuje i przeraża swoich kompanów pomysłowością.

El mago de asedio

Ameinokles jest znany z nieortodoksyjnych metod pracy. Dzięki swojej wiedzy saperskiej i odrobinie wiedzy magicznej już nie raz przechylił szalę zwycięstwa. Jednak jego metody o ile skuteczne, budzą zainteresowanie kolegiów magicznych oraz nieprzychylnej inkwizycji. Wielokrotnie procesowany, po latach debat i wielkich darach dla kultu Vereny ze strony El Comandante i jego sponsorów, oficjalnie oczyszczony z zarzutów o herezje czy powiązania z zakazaną wiedzą. Jednak jedynie na terenie Estalii.

Uwielbia debaty filozoficzne i kontrowersyjne teorie o budowie świata. Bardzo chętnie wdaje się w dyskusje, zwłaszcza po wypaleniu znacznych ilości tytoniu podejrzanego pochodzenia.

Profesje

Uczeń maga, Inżynier, Alchemik