FANDOM

Simon Gsibert Galvez

Sierżant Kawaler Simon Gisbert (z matki Galbez) od Sztyletów. Estalijski szlachcic i kapitan oddziału rodeleros w ramach Tercio el Comandante de Oro. Zawzięty, szybki do walki oraz do dumny poza granice głupoty. Kawalera de Oro poznał wiele lat temu podczas pierwszych najemniczych kampanii. Pomimo różnic temperamentów i charakterów połączyła ich przyjaźń. Obecnie jest to pewnie jedyny powód dla którego el Comandante toleruje wybryki Simona.

Los cincuenta palos de Simon (50 kijów Simona)

O Simonie od Sztyletów krążą liczne obozowe historie. Jedna opowiada o tym, jak po złamaniu szyku el Comandante wyznaczył mu karę pięćdziesięciu kijów. Simon uniesiony honorem zażądał 50 uderzeń mieczem, ponieważ szlachcica nie godzi się bić kijem! Historia głosi, że karę przyjął śmiejąc się katu w twarz.

Prawda jest taka, że został ułaskawiony przez kapłankę Shalyii. Ale prawda jest nudna i historia żyje własnym życiem.

Pincheros (Jebańcy)

Jego żołnierze to weterani wielu starć, znani z brawury, pewności siebie i piekielnej skuteczności w walce w wojennym chaosie i ścisku. Lojalni jedynie wobec swojego przywódcy, czy raczej herszta. Podczas postoju i walki ledwie trzymani w ryzach i wiecznie gotowi do walki.

Statystyki

Profesje: Ciura obozowy, Sierżant, Herszt zbójców