FANDOM

Battista Barbattone

Batysta Barbato Większy, Zarządca wszelkich Mętów. Tileańczyk z Miragliano. Syn bogatego kupca z nieprawego łoża, bez prawa do dziedziczenia majątku. Dołączył do drużyny Złotego Lwa Estalii 3 lata temu jako kwatermistrz. Głośny, wesoły o rubasznym poczuciu humoru. Dla przyjaciół otwarty i pogodny, dla obcych podejrzliwy, dla podejrzanych twardy i bezlitosny.

El Rey de putas y rezagados
(Król kurew i maruderów)

Battista dba o to, by chaos nie wkradł się w szeregi oddziału. Nadzoruje i reguluje wszystkie zabronione formy rozrywki, takie jak nierząd, hazard czy pijaństwo.

Jako odpowiedzialny za utrzymanie porządku, doskonale zdaje sobie sprawę, że kompletne ograniczenie tych uciech powoduje znacznie większe szkody, niż ich umiarkowana dostępność.

Po długich rozmowach i wielu debatach teologicznych przekonał El Comandante de Mercenario, że tabor powinien dopuszczać umiarkowane ilości rozrywek, pobierać za nie opłaty. Część tych opłat wraca do kasy taboru, a część zostaje złożona w ofierze bogom, w tym Ranaldowi. Jest to jedyny hołd jaki Tercio de Oro składa bogu oszustów i złodziei.

Statystyki

Profesje: Czeladnik, Nadzorca, Rajfur